Take my breath away

Har haft en helt fantastisk helg i Danmark! Är där två gånger om året på mässa och måste säga att den absolut roligaste gången var denna. Vi drog till ett nytt ställe på natten jag, mamma, Peter och Kaj och fy så kul vi hade och så mycket trevligt folk:)
Nu är man tillbaka till verkligheten fast jag gärna hade stannat ett tag till.

Gossip har äntligen börjat igen och Grey´s kan det bli bättre??

Oj vad mycket jag har som bubblar inom mig....många val som ska göras och man vill inte göra fel men samtidigt så känner jag en lycka som jag inte har gjort på länge så då måste det väll vara bra??

Fick förresten tillbaka mina prov...fick bara g på dem men jag får vara glad för det...kunde ju vatt ig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0