Lie smått

Jag tror att jag har fått lite av en nytändning när det gäller butiken. Tycker att allt är jättekul igen, har massor med inspiration och ideer och jag har fått min ork tillbaka...se på fan!
Så jag har beslutat mig för att inte sälja vilket innebär att vi måste ringa och tacka nej tll dem som var och tittade i måndags men men.

Har börjat att planera nästa vårs bröllopsmässa och som det ser ut nu så kommer den att ta ställning ute på Törringe! får se men ska på möte på måndag och då vet jag svaret :/

Va på styrelsemöte igår på kina och det var riktigt kul och så klart så vann vårt lag musiktävlingen :)

Har lite ångest över att jag inte träffar Liam så mycket som jag hade velat!! Vet dock inte hur jag ska få tiden att räcka till?? Hinner knappt träffa mina egna som det är nu men å andra sidan med tanke på Norahs beteende den sista tiden så håller jag mig nog hellre borta!!! Hon är så trotsig, snutig,envis och lägger sig i allt....Jag blir tokig!!!!!!
Det går lixom inte att prata med henne heller...det är som att prata med en vägg och hon kan inte be om ursäkt och har aldrig kunnat om man får ur henne ett förlåt så börjar hon att stortjuta!! Jag fattar ingenting är hon redan i puberteten eller??

Kian är trotsig på sitt lilla sätt men han lyssnar iaf så det är inte någon större fara... någon som har bra tips så tar jag emot dem med öppna armar!!!

Måste återgå till arbetet nu :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Vera

Tur du kom på bättre tankar oh inte säljer :) haha inte för ja handlar blommar så ofta i Svedala men när ja gör de så är det hos dig! Hehe kanske själv skulle bli florist de verkar väldigt roligt ..

Hoppas du har en skön helg :) puss o kram

2010-10-23 @ 22:27:18
URL: http://veroniiique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0