Ska man bli sjuk också??

Känner mig väldigt låg idag! Snorig börjar jag också att bli :( hoppas bara att jag inte ska bli sjuker!

Skulle va min lediga dag men jag åkte ner till mamma oxh hjälpte henne i butiken fram till 1 så hon slapp att vara själv hela dagen. Gjorde riktigt fint i butiken så det kändes bra!

Shit det är verkligen svårt att skriva då jag inte vet vad jag ska skriva....allt känns bara hopplöst och tråkigt och hur kul är det att läsa om??

Jag var aldrig i Danmark igår, det blev fel med flygen och de flygen vi kunde ta gick så tidigt att ingen kunde ta  barnen. Allt blev bara skit!! Drar mig ifrån att ringa Maria och fråga hur det gick, vet inte om jag vill ha svaret eller inte :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0