Kalas

Igår fyllde min "lilla" flicka hela 7 år!!! Visst går tiden fort men att man en dag vaknar och inser att man har en dotter som är 7 år och går i skolan!?!?!? Det känns inte eom att det var så länge sen man själv var där lixom. Det var en härlig dag med så mycket folk, underbart att det finns så många människor som bryr sig så mycket om våra små! TACK!!
Hon fick så många fina presenter och hon var så glad!

Inatt fick jag sova för första gången sen Chiva kom hem! Chiva är vår lilla chuhuahua tik som vi hämtade hem i fredags. Jag har varit helt slut sedan dess men nu fick jag äntligen sovit lite :)

Vad väntar resten av veckan då? Idag och imorgon så är det bara jobb och Idol så klart! Fredag och lördag är även det jobb men det är ju ändå helg då :) På söndag ska vi ha lite folk hemma och äta gott.

Måste återgå till jobb nu så vi får höras mer en annan gång!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men hur många hundar har ni nu?

Jag kanske kan försöka komma förbi och hälsa på innan vi åker hem på tisdag...om du jobbar eller så.Jag lovar inget men ska försöka om du har tid, jag ringer isf!

Puss!

2010-09-29 @ 14:44:09
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0