Trellehulla

Sitter i Trelleborg hos Lillan. Vi åkte hit igår då jag kände att min sambo behövde lite space. Blir lätt att man tar allt för givet när man går i en vardag och lite saknad skadar ju inte även om det är jobbigt. Så vi ska stanna här en natt till och sen imorgon ska vi åka hem då Sambon ska iväg till Hörby över helgen så jag och Bettan ska ut och dansa :) Ska bli riktigt roligt. Fick ett samtal för en liten stund sen av en vänlig själ som erbjöd sig att va taxi till oss på natten:)

Barnen tittar på The karatekid med sin moster och snart ska vi gå ner till parken för att mata ankorna. Känner inte alls för att gå ut men barnen behöver springa av sig fast det är ett jäkla skitväder ute!!
Vill verkligen ha lite sol och värme nu innan hösten kommer men tror inte direkt att det blir så :( Se om jag kanske hinner träffa någon gammal vän när jag ändå är här.

Jag glömde ju skriva igår att jag har börjat med en ny "hobby". Håll i er nu.......jag har börjat att tattuera!!!
Så idag ska jag gadda mamma och sen eventuellt Bengt med. Jag skulle igentligen också göra en på mig själv men får vänta till nästa vecka eftersom den jag vill ha ska sitta uppe på foten men det känns inte som en bra idée när man ska ut och skaka rumpan ;)

Arbetsintervjun igår gick inte riktigt som jag ville......Jag fick jobbet men arbetsgivaren hade pratat med arbetsförmedlingen och de hade sagt till honom att om han anställde en person som varit arbetslös i 5 år så fick han bidrag där de betalar 50% av arbetsgivar avgiften så när han insåg att jag inte var berättigad till det så fick jag givetvis inte jobbet! It sucks!!! Ringde till arbetsförmedlingen och sa vad jag tyckte och tänkte men vad hjälper det igentligen?? Lite frustration som kom ut bara.

Litet ordspråk att fundera över:

Var noga med vem du ger ditt hjärta till.
För när du ger ditt hjärta till någon så ger du inte bara personen rätt att älska dig utan också makten att såra dig! Så tänk dig noga för då ditt hjärta är det mest värdefulla du äger


Se om jag skriver lite mer ikväll....
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0