From this moment

Syrran (Lillan) knackade på dörren kvart över 6 imorse!!! Hon kom hit för att bli gaddad idag och det gick väll hyfsat. Hon satt ju inte still om man säger så men får rätta till den lite när den är läkt så kommer den att bli skitfin :)
Frugan har varit här en runda och drukigt kaffe och vi har perecis ätit middag som bestod av korvstroganoff idag.

Jag fick brev ifrån skatteverket idag att jag har fått tillbaka mitt ogifta efternamn så nu är det åter fröken Andersen som gäller :) Jag e lide happy....nu väntar jag bara på barnens ändringar.

Jobb fronten ser fortfarande inte så kul ut men jag hoppas och söker massor!

Det har varit ett par händelserika dagar för mig och sambon. Höga förväntningar, för många krav och tagit varandra lite för givet. Vi har dock kommit fram till hur mycket vi älskar varann och att vi inte vill leva utan varandra! Tror att detta gjort oss mycket starkare och det känns som jag har verkligen hittat en man som jag kan se en underbar framtid med. <3 

Norah började 2:an idag och hon verkar överlycklig att vara tillbaka i skolan :)
Jultidningarna kom igår så de springer runt och försöker sälja hos gamlingarna nu. Tycker personligen att det är LITE tidigt med jultidningar men va fan ska man göra??
Snuttan fyller snart år och jag vet inte vad jag ska köpa till henne....det jag vill köpa har jag inte råd att köpa så jag får se vad jag kan komma på.

Kian börjar dagis på måndag, sista året och sen väntar skola för honom också!

Igår blev det storstädning av huset och imorgon blir det att ta tag i trädgården så länge vädret tillåter....sol vill vi ha :)

Lördag blir det bröllop för vår del. Moster sak gifta om sig så blir att inte Tygelsjö kyrka för att sen gå på mottagning i Hököpinge.

Söndag är det kalas för Alice ( Lenas dotter) i Oxie så blir en händelserik helg.

Ha en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

och Kasper börjar på tisdag =) Går Benny med på att byta efternamn på barnen eller det måste han inte? Skönt att få tillbaka ditt iaf, måste kännas bra!Kan du inte lägga upp någon bild på en gaddning, nyfiken. Kram på dig

2011-08-18 @ 20:24:43
URL: http://sabinaik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0