7. Min bästa vän

Finns faktiskt 3 stycken som är värda denna plats men jag har valt att ge den åt Milla då hon är den som funnits i mitt liv längst!
Hon har stått vid min sida i vått och torrt. Kan prata med henne om allt, jag får kanske inte alltid det svaret jag vill höra men jag får ett ärligt svar och det för mig är vänskap. Vi tycker inte alltid lika dant men respekterar varandras åsikter. Vi kan alltid skratta ihop men samtidigt så kan vi också bara sitta på vars en sida av köksbordet och titta på barnen när de leker utan att det blir en pinsam tystnad.
Vi har gått igenom mycket genom åren och har massor kvar på gott och på ont.
Du betyder massor för mig hjärtat! Älskar dig min vän <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Älskar dig med hjärtat ! <3<3<3

2011-01-07 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0