Obalans!

Står nu på jobb och kanske borde jobba men har ingen lust allt! Har även tagit med skolböckerna för jag måste plugga men kommer inget vart, kan inte koncentrera mig då allt bara snurrar. Skit störigt! Får fan ingen ro i kroppen!
Jag vill, sen vill jag inte...
Jag kan men samtidigt så kan jag inte...
Jag orkar stundvis andra stunder inte alls...
Hela jag e fan i psykisk obalans just nu!!

Veckan då?
Jobbar hela veckan nu...så är det när man varit ledig, bara att bita i det sura äpplet!!
Lördag ska vi iväg med töserna på jobb. De fick det av oss i julklapp så hoppas det blir trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter väldigt jobbigt?

Men vad är det du kan och sen inte kan, eller vill och sen inte vill?

puss!

2011-01-25 @ 13:28:03
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: anna a

Tråkigt att höra att du inte känner dig ok! men vad e det för beslut du famlar innom?? kan inte kan?? eller vill o inte vill???

hoppas du snart mår bättre o känner dig stark!!

Kramen

2011-01-25 @ 19:47:20
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0