styrka

Jag har grävt ner mig i en grop och jag vet inte hur jag ska komma upp! Jag har alltid varit stark och jag brukar inte "behöva" mina vänner och jag vet att det inte är lätt för er att veta då jag alltid klarar mig själv men jag behöver er nu! Jag fixar inte detta själv. Ett ständigt famlande i mörker utan en glimt av hopp.

Eter jobb igår gick jag upp och satte mig hos Mange, satt bara där rakt upp och ner och grät hysteriskt. Kan säga att jag är inte kapabel till att jobba idag, tror jag får skylla på ögoninflamation eller något till kunderna för det ser ut som jag har gråtit i minst 2 dygn!!

Fan, jag vill inte må så här och jag vill absolut inte tillbaka där jag var för 2 år sen!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0