Lita av varje

De gick ju inget vidare bra men den där listan, att skriva varje dag....men gjorde fan ett tappert försök!

Idag är jag hemma och ledig ifrån jobb :) Myser med barnen och har Zumbat nu på morgonen samt packat upp resväskan. Så jäkla tråkigt att packa upp!

Helgen har varit superkul :) I fredags åkte jag upp och hälsa på Lenni. Tog flyget till Stockholm och sen blev det bilfärd till Kolsva. Var ligger de då??? Ja precis som de låter mitt ute i ingenstans!!! Blev massa party under helgen och har träffat en del trevligt folk :)
Har dock aldrig träffat en kille som tycker så synd om sig själv när han e bakis...FAN,FAN,FAN! hahah

Hade lite ångest igår när jag skulle åka hem de e skönt att få komma bort från alla måsten och krav men samtidigt så var det jävligt skönt att komma hem till mina barn, få sova i sin egen säng och jag har saknat mitt badkar! haha

Jag vet att jag har skrivit mycket obetydligt skit på sista tiden och inte bjudit på så mycket av mig själv som jag brukar men det är så mycket som händer i mitt liv för tillfället.....vet verken in eller ut! Många val som måste göras men sen måste jag fan stå med konsekvenserna av mina val och jag vet inte om jag e redo för det än? Men är det bara jag som ska va redo? Kan man va så egoistisk?  

Ahhh, önsakar bara att någon kan göra allt detta åt mig! Önskar så att Mange hade varit hos mig och sagt åt mig vad jag skulle göra....inte för att jag alltid lyssnade men saknar våra långa kvällssamtal :( Gå från att prata i telefon 1-3 timmar om dagen till att inte få höra din röst alls e fan tufft!
Jag vet ju att vilka val jag än hade gjort så stod du där och stöttade mig till 100% Jag behövde aldrig va orolig men nu står jag här själv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0