Våga vara!

Jag har aldrig förståt varför svenskar har så svårt att visa sitt jag? Varför ska man dölja vem man är? Varför ska man dämpa ner sig själv för att passa in? Varför ska man inte kunna berätta hur man igentligen mår?
Passar det inte så väljer folk själv att de kan vända ryggen till och det rör mig inte!

Jag är inte rädd för att vara jag!!!
Jag mår piss rent ut sagt av många anledningar och jag tänker inte låtsas att allt är bra, för det är det inte. Min värld så som jag kände till den har slagits i spillror. Jag har inget av det jag hade kvar och min trygghet är borta!
Jag har gjort de flesta utav dessa valen själv och därför så får jag stå kvar och ta konsekvenserna av det nu fast det känns som att jag inte orkar mer!! Varje gång som jag är påväg att kanske orka resa mig så kommer det en ny käftsmäll!!! Men jag måste orka för mina älskade barn, de är hela min värld!! Jag hoppas bara att jag inte knäcker mig själv på vägen.....Känner dock att jag kom en bit på vägen igår då jag bad om hjälp. Jag vet att det skrämde många av mina vänner då jag skrev att jag var påväg tillbaka dit jag var för 2 år sen men ni ska veta att jag kämpar!!

Tack mina underbara vänner för att ni finns där, han inte mer än skriva att jag behövde er igår så gick telefonen varm, det ringde på dörren, massa besök! Ni vet att jag älskar er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor skillnad från att må dåligt och gnälla värre än fan själv. Eller acceptera att man mår kasst men att se saker från den ljusa sidan istället för att negga på allt.

2011-01-28 @ 15:00:04
Postat av: Nettan

Jo visst e de så, men det är väll bättre att man avreagerar sig här och gnäller än att man gör det till sin omgivning? Folk väljer ju själv om de vill gå in här och läsa! ibland måste man bara kräka av sig och få gnälla värre än fan själv..haha.

Visst ska man försöka att se det från den ljusa sidan men ibland känns det svårt även om man vet att efter regn så kommer solsken!

2011-01-29 @ 10:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0