vardag

Haft en riktigt välbehövt rolig helg! Fredagen gick jag hem till min underbara vän Jerry och festade...riktigt kul :)
Lördagen var det jobb och sen revyn me tjejerna från jobb. Efter de blev de Törringe för mig och Bettan och kvällen slutade hemma hos Jerry igen! Inte mycket sömn denna helgen men men de får jag väll ta igen när jag blir gammal :)

Fick höra i lördags att jag har 30 års kris....hm ligger kanske något i det fast jag inte vill inse det!

Har varit ledig och myst med lilleman idag, sen var det sstyrelsemöte ikväll så jag var inte hemma förens vid 10 och nu kan jag inte sova!!!!

Mina tankar går till Chile och hans familj då john lämnade dem idag <3

Är faktiskt ledig imorgon med och då ska jag fika med Lise, iväg och få klippt klorna på Messi och kanske plugga eftersom mitt arbete ska va inne på SÖNDAG!!! jag har inte ens börjat!

Nä ska fortsätta att titta på NCIS reprisen nu.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

30-års kris finns inte.... Bara ett dumt hittepå för att få oss att skylla ifrån oss våra problem. Vi är så knäppa som vi gör oss och ibland finns det ingen ursäkt...Ha ha ha

2011-02-11 @ 22:18:56
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0