Ticket to ride

Då är man åter på jobb fast jag inte alls känner för det! Är konstant trött hela tiden är inte alls kul :( Hoppas att jag snart kommer ur denna dvalan.
Hoppas på att sluta lite tidigare idag så jag kan komma ifrån och träffa lite nära och kära. Eller om man skulle ta sig i kragen och storstäda förrådet? vi får se....måste ju först ha in någon som vill jobba ju!

Måste verkligen komma ihåg att köpa med mig tvättmedel hem idag. Förstår verkligen inte att högarna bara växer?? haha

imorgon är det frisören som gäller :)
Helgen har jag ingen aning om hur den ser ut än men vi är barnlediga så ska passa på att njuta lite av lugnet fast jag saknar mina hulliganer.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0