Livet förändras!

Ja har inte skrivit på överlänge men jag har inte orkat! Mitt liv har varit upp och ner och börjar först nu att ta form igen. För er som inte pratar med mig dagligen eller så ofta så ska ni få en kort men intensiv uppdatering....
Jag har valt att gå ifrån min man och skickat in om skiljsmässa. Där fanns inget kvar från min sida....Jag har kämpat sedan dag 1 i vårt förhållande men man kan inte kämpa själv! Jag gjorde misstaget att gifta mig med ett "barn" som jag hoppades skulle växa upp och bli en riktig man men med tanke på vad han haft för förebilder i sitt liv så är det konstigt att jag ens tänkte tanken! Jag har levt ensam i en tvåsamhet. Det har varit jag och barnen och då kan jag lika bra leva utan. Han kunde tyvärr aldrig ge mig den trygheten eller kärleken jag behövde....Jag behövde en man!
och nu med korten på hand så är jag riktigt glad att jag gjorde det valet och barnen mår bra hemma för första gången på länge! Känns dock inte alltid kul att lämna barnen till sin pappa av många anledningar men den som alla vet är ju att han konstant springer ute och super på nätterna!!! Han resonerar att när de sover så gör de inget att han inte är hemma?? Om de vaknar och blir ledsna? Vem ska de gå till?? Deras farmor och Kenneth som ligger på ovanväningen och har drukigt hela kvällen?? Blir så förbannad men va fan ska man göra??

Jag har sålt mitt företag och jobbar nu där som anställd vilket jag inte vet om jag trivs med men jag har inget val för tillfället!

Jag har hittat en ny MAN i mitt liv.....det var absolut inte planerat att det skulle ske då jag ville vara själv och va med mina barn men han tog mig med storm <3
En del av er vet vem han är men kan tyvärr inte outa det än då lite saker måste fixas först :)

Jag kanske har en suprise till men har ännu inte bestämt mig så ni får vänta med spänning!!

Har nu ännu en vän som har lämnat oss...Åbbe du kommer va saknad!

Saknaden efter Mange avtar heller inte....Nu denna tiden i mitt liv har varit den tuffaste någonsin utan han vid min sida men någonstans vet jag att han har varit med mig och stöttat mig som han alltid gjort!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas allt löser sig till det bästa och att du nu hittat en man där du kan känna trygghet och kärlek.

Och att barnen mår bra är helt kanon, hoppas bara deras pappa tar sig i kragen någon gång!!!

2011-05-19 @ 23:00:23
Postat av: Madde

Hoppas allt löser sig till det bästa och att du nu hittat en man där du kan känna trygghet och kärlek.

Och att barnen mår bra är helt kanon, hoppas bara deras pappa tar sig i kragen någon gång!!!

2011-05-19 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0