Äntligen

Det där med att blogga minst två gånger i vecakn har ju sjitit sig rejält men jag försöker så fort jag bara får en chans. Vi har ingen dator som funkar hemma för tillfället så det gör ju saken lite svårare!

Jag har hittat ett jobb!! Dock bara på timmar men är glad för det lilla. Jag har börjat som mattant i komunens olika kök på dagis och skolor. Trivs rätt så bra så det funkar för mig för tillfället.
Var på anställnings intervju igår men fick inte jobbet....sucks!!! Bara att fortsätta att försöka dock!

Gaddningen funkar har dock inte hunnit nu på en vecka men blir nog en del mot helgen....börjar ju att få lite kö!! :)

På fredag har jag och min älskling 6 månader :) Tiden går fort när man har roligt!!

Mina älskade barn har börjat att bo hos sin pappa varannan vecka på prov....får se hur det funkar och om barnen vill fortsätta med det när vi testat ett tag. Jag vill ju att barnen ska kunna va där men de måste må bra av det och vilja det själv!

Något stort som har hänt däremot är att remissen som jag har väntat på äntligen har kommit!!! Jag var på info möte i måndags och den 29 denna månaden ska jag in och göra en magsäcksoperation!!!!! Jag har väntat i 2 år och 8 månader nu men äntligen är det dax! Jag ska erkänna att jag är skit nervös och lite rädd men jag hatar ju sjukhus!!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0